Termékek

Banki hibakódok

Tisztelt Ügyfelünk!

 

 

Az internetes bankkártyás fizetéssel kapcsolatban felmerült az igény, hogy a sikertelen tranzakciók során a vásárlókat bővebben tudják tájékoztatni a hibák okairól.

 

Ennek megkönnyítése érdekében a 31-es üzenetben megtalálható kódokból kialakítottunk négy csoportot. A csoportokhoz kapcsolódóan pedig megfogalmaztuk azokat a figyelmeztető üzeneteket, melyek elősegítik a vásárlók tájékoztatását.

 

 

Kártya jellegű hiba csoportjába tartozó kódok és kérdések:

 

03, 09, 12, 13, 20, 21, 22, 30, 34, 36, 42, 52, 54, 55, 56, 87, 88, 90

 

Kérjük ellenőrizze, hogy jól írta-e be a kártyaszámát!

Kérjük ellenőrizze, hogy jól írta-e be a kártya lejárati dátumát!

Kérjük ellenőrizze, hogy nem járt-e le a kártyája!

Kérjük ellenőrizze, hogy EC/MC kártya esetén beírta-e a kártya hátoldalán az aláíráscsíkon szereplő szám utolsó három számjegyét (CVC kódot) !

Kérjük ellenőrizze, hogy internetes vásárlásra alkalmas-e a kártyája!

Kérjük ellenőrizze, hogy Visa kártyájának hátoldalán szerepel-e a 3 számjegyű CVV kód! Ha igen, kérjük, írja be!

 

Számla jellegű hiba csoportjába tartozó kódok és kérdések:

 

14, 15, 16, 17, 23, 24, 29, 32, 35, 45, 69, 70, 72, 74, 75, 76, 77, 78

 

Kérjük ellenőrizze, hogy van-e elegendő pénz a számláján a vásárlás lebonyolítására!

Kérjük ellenőrizze, hogy nem lépte-e túl az engedélyezett limitjét!

 

Kapcsolati jellegű hiba csoportjába tartozó kódok és kérdések:

 

08, 10, 19, 27, 31, 50, 60, 64, 65, 71, 86, 93, A2, A9

 

A tranzakció során valószínűleg megszakadt a vonal. Kérjük, próbálja meg újra.

A tranzakció időtúllépés miatt sikertelen volt. Kérjük, próbálja meg újra.

 

Technikai jellegű hiba csoportjába tartozó kódok és kérdések:

 

01, 02, 04, 05, 06, 07, 11, 18, 25, 26, 28, 33, 38, 39, 40, 41, 43, 44, 46, 49, 51, 53, 57, 61, 62, 63, 66, 67, 79, 8, 81, 85, 92, 94, 96, 98, R0, C2

 

Amennyiben „back”, „reload” illetve „refresh” segítségével visszatért a fizetőoldalra, tranzakcióját a rendszer biztonsági okokból automatikusan visszautasítja. Kérjük, kezdeményezze újra a vásárlást.

 

 

Kérjük Önöket, hogy hívják fel vásárlóik szíves figyelmét arra, hogy ne használják az utolsó pontban jelzett visszaléptetést, illetve segítsék ezt elő azzal, hogy a tranzakció újraindítására az oldalon elhelyeznek egy linket. Ekkor a rendszer generáljon új tranzakcióazonosítót.

 

További felvilágosítással készséggel állunk rendelkezésükre.

Technikai kérdéseikkel forduljanak (1) 399-8998-as telefonon, vagy az ecommerce@cib.hu e-mail címen.

 

 

 

 

Üdvözlettel:

 

CIB Bank Zrt.